Reklamacje kojarzą się ze złymi emocjami, stresem i roszczeniami. Gdyby tylko istniał profesjonalny proces zarządzania skargami klientów. Proces oparty na rozwiązaniach IT, które gromadzą wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu, skąd w każdej chwili można mieć pełny przegląd sytuacji.
Lata analizy i współpracy z klientami pozwoliły wypracować dogodne rozwiązanie – dcClaim, czyli najnowszy system, który w prosty sposób pozwala zapanować nad reklamacjami. Użytkownik ma wszystkie informacje w jednej aplikacji. Może obejrzeć nagrania (dcStream), zdjęcia (dcWrapper) i anomalie (dcDMS). Posiada nieograniczony dostęp do interfejsu WMS/ERP i kontrolę nad procesem każdej złożonej skargi. Dzięki temu administrator ma wgląd w statusy, raporty oraz ewentualne koszta wynikające z reklamacji.
Reklamacje nie powinny już więcej stanowić problemu! Proces zachodzący w dcClaim jest transparentny i zestandaryzowany. Klient ma dostęp do wszystkich informacji, co prowadzi do usprawnienia relacji zarówno z konsumentami, jak i kontrahentami.
Reklamacje nie powinny już więcej stanowić problemu! Proces zachodzący w dcClaim jest transparentny i zestandaryzowany.
Klient ma dostęp do wszystkich informacji, co prowadzi do usprawnienia relacji zarówno
z konsumentami, jak i kontrahentami.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00
Albo zadzwoń do nas +48 664 174 134
Zadowolenie naszych klientów jest dla nas wartością bezcenną. Pozwala umocnić relacje oraz zdobywać poprzez polecenia nowe firmy.