dcClaim

dcClaim

  • Jak przekuć proces reklamacji w sprawnie działający system?
  • Reklamacje przestały być problemem.
  • Aplikacja do gromadzenia, zarządzania reklamacjami
  • Samodzielny system lub moduł w innych systemach (dcWrapper, dcStream, WWW)
  • Maile, zdjęcia, korespondencja.
  • Pełna kontrola na każdym etapie procesu reklamacyjnego

100% - WZROST PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁU REKLAMACJI PO WDROŻENIU dcClaim

Jak przekuć proces reklamacji w sprawnie działający system?

Reklamacje kojarzą się ze złymi emocjami, stresem i roszczeniami. Gdyby tylko istniał profesjonalny proces zarządzania skargami klientów. Proces oparty na rozwiązaniach IT, które gromadzą wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu, skąd w każdej chwili można mieć pełny przegląd sytuacji.

Lata analizy i współpracy z klientami pozwoliły wypracować dogodne rozwiązanie – dcClaim, czyli najnowszy system, który w prosty sposób pozwala zapanować nad reklamacjami. Użytkownik ma wszystkie informacje w jednej aplikacji. Może obejrzeć nagrania (dcStream), zdjęcia (dcWrapper) i anomalie (dcDMS). Posiada nieograniczony dostęp do interfejsu WMS/ERP i kontrolę nad procesem każdej złożonej skargi. Dzięki temu administrator ma wgląd w statusy, raporty oraz ewentualne koszta wynikające z reklamacji.

Reklamacje nie powinny już więcej stanowić problemu! Proces zachodzący w dcClaim jest transparentny i zestandaryzowany. Klient ma dostęp do wszystkich informacji, co prowadzi do usprawnienia relacji zarówno z konsumentami, jak i kontrahentami.

Możliwości

Reklamacje

Reklamacje przestały być problemem.

Zarządzanie

Aplikacja do gromadzenia, zarządzania reklamacjami

Modułowość

Samodzielny system lub moduł w innych systemach (dcWrapper, dcStream, WWW)

Wiele typów formatów

Maile, zdjęcia, korespondencja.

Kontrola

Pełna kontrola na każdym etapie procesu reklamacyjnego

Reklamacje nie powinny już więcej stanowić problemu! Proces zachodzący w dcClaim jest transparentny i zestandaryzowany.

Klient ma dostęp do wszystkich informacji, co prowadzi do usprawnienia relacji zarówno
z konsumentami, jak i kontrahentami.

Zamów wycenę wdrożenia

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

Albo zadzwoń do nas   +48 664 174 134

Co mówią klienci

Opinie z wdrożeń

Zadowolenie naszych klientów jest dla nas wartością bezcenną. Pozwala umocnić relacje oraz zdobywać poprzez polecenia nowe firmy.

  • System został wykonany w bardzo szybkim czasie. Nasze uwagi były na bieżąco uwzględniane podczas wdrożenia oraz eksplotacji.

    Leszek Elert
    IT Manager Aliplast
  • Firma DCLOG jest bardzo zaangażowana w realizacje naszych potrzeb.. Nowe projekty i modyfikacje wspomagają optymalizację kosztów procesów magazynowych i podnoszą jakość pracy całego centrum logistycznego.

    Damian Krzympiec
    3LP SA
  • System dcDMS przyniósł naszej firmie oraz naszym kontrahentom wymierne korzyści ekonomiczne i organizacyjne w postaci znaczącej redukcji czasu poświęconego na koordynacje logistyki…

    Patryk Bucholc
    VW Group Polska, Koordynator wsparcia logistyki
  • Dzięki wdrożeniu systemu dcWrapper odnieśliśmy wymierne korzyści w postaci stworzenia realnego monitoringu owijarek i palet, redukcji reklamacji skompletowanych palet i kompletności wysyłek, skrócenia czasu wyszukiwania palet…

    Jacek Polechoński,
    Raben Group Polska